środa, 4 stycznia 2017

Pietruszka i pieczarka- jak ubierać?

PIETRUSZKA.

Jak rozpoznać typ sylwetki Y?
Jeśli Twoje ramiona są szerokie, masz duży biust, zgrabną talię i długie, szczupłe nogi, a górna część Twojego ciała jest znacznie bardziej rozbudowana niż dolna, jesteś pietruszką,

W co mam się ubrać, jeśli jestem pietruszką?
Twoim zadaniem jest tak skompletować garderobę, aby odciągnąć uwagę od górnej części sylwetki, wyszczuplić ramiona i podkreślić szczupłą talię oraz wyeksponować szczupłe nogi.

Jakie ubrania powinny znaleźć się w mojej szafie?
Pamiętaj, że połączenie ciemna góra z jasnym dołem doskonale łagodzi zaburzone proporcje u pietruszek. W szafie każdej modnej pietruszki muszą znaleźć się bluzki z dekoltem w serek i w pionowe paski, spodnie typu rurki, spódnice z wysokim stanem, legginsy, ubrania bogate we wzory typu kolorowe esy-floresy, kopy, kwiat, geometryczne wzory.

Czego mam unikać?
Szerokie dekolty i duże, szeroko rozstawiona kołnierze nie są Twoimi sprzymierzeńcami. Zapomnij także o poduszkach powiększających ramiona. Unikaj dekoltów amerykańskich, czyli wiązania za szyją, i jednoczesnego odsłaniania ramiona. Poziome paski również nie są dla Ciebie dobre.

PIECZARKA.

Jak rozpoznać typ sylwetki T?
Jest to dość mało kobieca budowa ciała, charakterystyczna głównie dla mężczyzn. Jeśli masz szczupłe, długie, zgrabne nogi, wąskie, chłopięce biodra, długą talię i szerokie ramiona, jesteś pieczarką.

W co mam się ubrać, jeśli jestem pieczarką?
Skup się na tym, by za pomocą odpowiednio dobranych ubrań zwęzić ramiona i podkreślić atuty, czyli przede wszystkim wąską talię i piękne, długie nogi.

Jakie ubrania powinny znaleźć się w mojej szafie?
Odpowiednie dla Ciebie są przede wszystkim wszelkie bluzki na ramiączkach i bez rękawów, bluzki o dekoltach typu łezka, najlepiej z rękawami do łokcia. Doskonale będziesz wyglądać w szerokich spodniach. Dla Ciebie zostały stworzone wszelakie wzory i plisy. Pamiętaj o wyraźnej biżuterii, która doda Ci kobiecości.

Czego mam unikać?
Niekorzystne dla Ciebie są dekolty o kształcie V, czyli tzw. serek, bowiem podkreśli on szerokie ramiona, oraz wszelkie szerokie, luźno układające się dekolty, typu woda.  Unikaj rękawów poszerzających, typu bufki lub falbanki. Wystrzegaj się szerokich kołnierzy oraz poduszek na ramionach.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz